Концепти

Зајакнување и мобилизација на граѓаните

Општина по мерка на граѓаните

Интеграција на Ромите

Проекти и програми кои се спроведуваат во рамки на концептите

Форуми во заедницата

Пристап до правда во Македонија

Регионална програма за поддршка на истражувања

Проект на УСАИД за граѓанско општество

Хуманитарна и правна помош за мигрантите

Граѓанско учество за локална демократија

Заедничка рамка за правно зајакнување

Мобилизација на локални организации и активизам во заедницата | 2017

Граѓанска акција за итни реформски приоритети | 2017

Инклузивни и транспарентни образовни политики | 2017

Проект на УСАИД за граѓанско учество | 2017

Граѓанска алијанса за транспарентност | 2017

Области

Слобода на изразување

Младинска ангажираност за општествени промени

Унапредување на човековите права во здравството

Мониторинг и документирање на човековите права

Борба против корупција

Буџетска транспарентност

Младински активизам | 2017

Здравствени политики базирани на човековите права | 2017

Програми

Образование

Информации

Медиуми

Правна програма

Јавно здравство

Програма за реформа на јавната администрација и локалната самоуправа

Исток-Исток: Прекугранични партнерства

Граѓанско општество

Регионална програма за поддршка на истражувања

Општо

Форуми во заедницата

Ние одлучуваме

поврзани конкурси

нема поврзани конкурси

поврзани публикации

нема поврзани публикации

Инклузивни и транспарентни образовни политики | 2017
пронајди

#НАЧАС ДИСКУСИЈА НА ТЕМА „ИНТЕГРИРАНИ ИЛИ СЕГРЕГИРАНИ УЧИЛИШТА?“

Скоро деценија од најавата на моделот за интегрирано образование во Македонија, колку денеска сме поблиску или подалеку од целта која требаше да ја постигне овој концепт? Колку училиштата го надминуваат, а колку го продлабочуваат јазичниот и етничкиот јаз помеѓу младите, а колку политиката помага или одмага во тој процес? Зошто придвижувањето на ова важно прашање главно е оставено на невладиниот сектор?

На овие прашања, овој четврток (7 декември), во 13 часот, ќе се дискутира во рамки на седмата епизода #НаЧас, од серијалот дискусии за подобро образование. На темата „Интегрирани или сегрегирани училишта?“ ќе разговараат Флорим Реџепи од ЦИД Куманово, Фатош Усаинова од Ромски ресурсен центар, Небојша Мојсоски од МЦГО и професорот Абил Бауш.

Дискусиите „На час“ – за подобро образование се емитуваат секој четврток, во 13 часот, со аудио пренос на Радио МОФ и видео пренос на Фејсбук страницата. За сите прашања, коментари и забелешки на Твитер активен е и хаштагот #НаЧас.

поврзани новости

нема поврзани новости